Vecka 37

Vecka 37, känns nästan overkligt att säga det. Kan inte förstå att det är så kort tid kvar. Hade nog förväntat mig att magen skulle vara liite större och att man skulle känna sig mer höggravid vid det här laget, haha. Särskilt ryggen trodde jag nog skulle ställa till med mer problem då jag är ganska lång (och inte särskilt vältränad!). Jag sover tom riktigt bra om nätterna fortfarande!

NU är det bara fem dagar kvar att arbeta. Nästa vecka också, sen blir jag ledig. Bestämde faktiskt att ta semester på måndagen där då jag hade nån dag kvar. Skönt med en lite kortare sista vecka. Men det kommer bli konstigt att lämna alla arbetsuppgifter och kolleger som man har så kul med! Det dröjer i alla fall ett år innan man är tillbaka på "riktigt" igen. Eventuellt ska jag gå in lite extra till våren och sommaren, men det är ju svårt att planera exakt.

Vi väntar fortfarande en månad efter beställning på skötväskan från Pippilotta.se. Hade jag vetat vilket dåligt rykte de har hade jag aldrig beställt därifrån! Nu till helgen ska vi handla lite kläder och annat smått till lillen så tror jag det mesta är fixat för hans ankomst. Känns skönt. BB-väskan ska jag förhoppningsvis också hinna packa så gott det går redan nu.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vad SKÖNT med en liten mage, det är ju den som gör det SÅÅÅ tungt på slutet :-)



vi har bugaboos egna åkpåse till!



kram

2009-11-26 @ 18:06:33
URL: http://happilyeverafter.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0