Pyssel

Förmiddagen har gått i flitighetens tecken. Har hunnit städa en hel massa och plockat med en del saker som har en tendens att bli liggande under veckorna. Energin har verkligen inte varit på topp den senaste tiden, och det känns inte bra att bo i en "röra".  Är det rent och fint hemma är det så mycket lättare att slappna av!

Jag och BB har även hunnit med en skön promenad i vårt lilla samhälle. Det var riktigt lugn och skönt ute; till en början sken solen och det var riktigt ljummet i luften. Knappt en själ syntes till, endast några som pysslade i sina trädgårdar. Man får verkligen en hel del inspiration av att se hur andra har det! Vi hoppas på att kunna snygga till huset utvändigt nu till sommaren också. Bla källarfönster som ska bytas osv.

Ikväll är det Melodifestivalen hos goda vänner som gäller! Spännande att se hur det går för Sverige, men bäst är nog om förhoppningarna inte är alltför höga ändå... Tävlingen har en tendens att sluta i besvikelse.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tycker sverige, norge och finland hade bra bidrag idag så om det inte går bra för dom är det ju verkligen helt urspårat!



kallas hunden för bb eller heter hon det?



kram!

2009-05-16 @ 16:01:30
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Tack själva! Alltid lika trevligt att träffas :)

Ja vi kan ju gå bort till restaurangen vid oss, jag har faktiskt funderat på det innan. Kanske redan nästa helg? :) Vi kan ju höras av!



Idag är Marcus iväg och kollar på en kompis fotbollsmatch och sedan ska de spela tennis i närheten av där vi bor, vi har ju tennisplaner lite här o där. Katterna sover sin eftermiddagslur och jag lyssnar på musik o slösurfar lite :) Vad hittar ni på? Kramkram

2009-05-17 @ 16:28:34
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Ok, det låter bra! Ja de har lite av varje där :) Tycker att restaurangen är rätt mysig.



Jag blev uppringd och tillfrågad om jag ville vara med i undersökningen. Först var jag lite tveksam, som man ju är när någon ringer hem till en sådär, sedan tyckte jag att det lät intressant eftersom det hade med heminredning o göra (vi fick inte veta att det var IKEA från början). Och eftersom jag inte har så mycket annat för mig så tänkte jag varför inte? Sedan fick vi en hemuppgift som vi var tvungna att göra för att få ersättningen, men det var inga problem :) Kraaam

2009-05-18 @ 22:00:28
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0