Vecka 17

Igår gick vi in i vecka 17. Tänk, nästan halvtid! Tiden har gått så fort. Det gäller att stanna upp och njuta av nuet också, med alla förväntningar och allt planerande som man befinner sig i just nu (även om man såkkart mest väntar på att få träffa lill*n).

Idag har det varit riktigt varmt. Så även på kontoret. AC:n är inte installerad ännu (vilken tur, va?), men den kommer förhoppningsvis snart. Trots öppet fönster kändes det som om luften stod stilla därinne och vi kände alla av värmen. Man känner sig inte direkt alert om man säger så :) Dock vet jag att V hade det betydligt varmare så jag ska nog ändå inte klaga...

Idag blir det en lugn kväll. Det är redan onsdag, snart är helgen alltså här igen! Då ska vi nog handla lite kakel och sådant till badrummet som bir ett projekt inom kort. Ska bli spännande, och väldigt roligt att få ordning. Badrummet gör ju en så ofantlig skillnad. Just nu är det blått, blått, blått därinne. Hemskt badkar och gamla saker. Bland det jag längtar mest efter är en riktig dusch, och bra förvaring. Två handfat blir också lyxigt, av någon anledning så blir det alltid trängsel vid det vi har... :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till nästan halvtid!!



Kram

2009-06-25 @ 02:23:43
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Maja

ja det är ju så :) Jonas (min sambo) reagerade på att min mage "försvinner" när jag ligger ner på rygg, då ser jag helt platt ut. Men när jag står upp så ser man en kula :) haha undra var "den" tar vägen när man ligger? nä men den är väl fortfarande ganska liten så :) men det ser lite kul ut.

Ja ultraljud på tisdag så det blir spännande! får väl se då om jag räknat rätt på veckorna, men borde va runt 18 nu.. men man vet aldrig :)

2009-06-25 @ 06:51:29
URL: http://majapirayan.blogg.se/
Postat av: Erika

ja det är härligt med mage =) hoppas ni haft en fin dag!

2009-06-25 @ 22:07:49
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja visst springer veckorna förbi =)

halvtid är härligt att passera!



kram

2009-06-26 @ 15:55:49
URL: http://evelinas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0