Renovering

VI har som bekant renoverat en del här hemma (dock mestadels V på sistone eftersom jag har varit överdrivet trött, haha). Jag lovade lite bilder så här kommer ett par.

Först en bild på vardagsrummet som det såg ut på visningen:




Vardagsrummet som det ser ut just nu. På motsatta väggen från soffan har vi hängt TV:n. De fula rullgardinerna är bortplockade, och tanken är att där ska bli persienner.

Hallen som den såg ut förut - mysig va? :) Ryser nästan när jag ser den nu!



En skymt av hallen när man kommer in, gammalt 70-talskök rakt fram (senare projekt). När allt är klart i framtiden kommer det vara samma golv på hela våningen.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ser ut att bli riktigt snyggt! =)

2009-06-03 @ 16:38:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0