Nästan som torsdag...

..kan man väl säga att det är idag för min del. Jag är ledig på fredag! Chefen var så snäll, så snäll som gav oss ledig en annan dag då nationaldagen inträffar en lördag. Perfekt med lite långhelg :) Att sova ut känns lite extra lyxigt när man oftast är så trött efter en lång arbetsdag. Jag som förut kunnat sova väldigt läänge, vaknar numera alltid kl 9. Lite märkligt... Kroppen förbereder sig kanske successivt på mindre sömn, haha. För den varan lär det väl inte bli mycket av när vi har en liten hos oss :)

Nu ska jag ta det lugnt (V förbereder maten - är vrålhungrig som vanligt ,haha), och eventuellt läsa lite sedan. Har kommit in i en riktigt läsperiod! Skön avkoppling och ett bra sätt att varva ner. Just nu är det en bok från syster som gäller, av Dean Koontz. Han och Stephen King är stora favoriter!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hehe förstår det :)

Hur långt är du gången?

2009-06-03 @ 20:23:03
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Skönt att du är ledig på fredag! Kul att du fått en läsperiod också :) Du ska få låna resten av Twilightböckerna på lördag :D Jag tror inte att vi sover över just i helgen, men kanske nästa gång vi kommer. Tackar för erbjudandet i alla fall ;)



Jo det går jättebra på jobbet! Trivs verkligen där :) Japp mellan 8 och 17 jobbar jag, det gör du med eller?



Ses på lördag! Kramkram

2009-06-03 @ 22:21:58
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Elin

härligt med extra ledigt :P

2009-06-09 @ 19:10:05
URL: http://ellee.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0