Kläder?

Jag har kommit på att jag har ganska ont om kläder... Mycket som inte passar! Vilken tur att jag köpte jeanskjolen för ett tag sen, den har använts flitigt. Önskar jag hade med klänningar i garderoben - det är nog det skönaste man kan ha på sig! Vi var inne på shopping (till mig, haha) igår för att leta passande kläder till en växande mage men det var inte det lättaste. Vi finkammade stan i jakt på fina klänningar som jag föreställt mig. Vi gick in och ut i butik efter butik. Till slut hittade jag en söt klänning i rosa i stretchigt material (viktigt!). Superskön! Särskilt i den här värmen. Den blir sval och skön på kontoret som lär vara överhettat i morgon. Hoppas på AC snart.

På tal om en växande mage så verkar det hända saker över natten! Imorse tyckte både jag och V att den hade blivit större. På morgonen brukar den ju dessutom upplevas som lite mindre, innan man klämt i sig allt möjligt under dagen... :) Härligt att se att den växer i alla fall.

Vi var dessutom och köpte golv till badrummet nu i helgen. Svart polerad granit, kommer bli kanonsnyggt! Mer fick inte plats i bilen, efter storhandling av mat dessutom. De där plattorna vägde ju en del... Kanske kommer badrumsprojektet igång nästa helg.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0