Äntligen helg!

Vi trodde att dagen på kontoret skulle bli lugn då många redan tagit midsommarledigt, men det var ganska fullt upp ändå. Sådär lagom stressig så tiden gick fort!

Vi lyxade till det med extra god lunch då företaget bjöd (Trivselpengar). Man måste ju inte alltid iväg på en massa aktiviteter (som kanske inte passar alla), utan det kan ju vara mysigt med en lunch ihop också. Vi beställde planka (?), fat med massa olika sorters god frukt, kyckling, fläskfilé, rostbiff och potatissallad. Det var mumsigt, och magen har nog nått nytt rekordmått idag - den ser extra stor ut efter all mat jag proppat i mig, haha. Dålig tajming att ta tajta jeansen på sig idag - gummibandet i knapphålet blev uttöjt vll jag lova! 



Som tur är för V kunde jag ta med mig lite mat hem till honom också då det blev över. Massa potatissallad så middagen är räddad!

Nu ska jag njuta av lite helg. Imorgon är vi bortbjudna på både lunch och middag så det blir lyxigt. Först den obligatoriska sill-lunchen (som jag längtat efter) och sedan grillat som är lika mumsigt. Ja, det är ju gott med mat :)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilken lyxig avslutning!

mys att vara bortbjuden hela dagen imon, långhelger är inte fel =)



kram

2009-06-18 @ 21:34:09
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

haha dom kan dom med ;P Hoppas du har haft en bra dag :)

2009-06-18 @ 21:39:53
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Maja

visst är man nyfiken! vill också veta :) men tror ändå vi spar på den överraskningen.. synd man har så dåligt tålamod bara ;)

ja vi har funderat lite på namn, vi har ett flicknamn vi verkligen gillar (Siri) sen gillar jag Elin. Gillar korta och enkla namn, men de ska ju inte vara för vanliga så just nu lutar det åt Siri .. men man vet ju aldrig :) pojknamn är svårare haha!



vad jobbar du med?

2009-06-19 @ 07:05:36
URL: http://majapirayan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0