Helg!

Äntligen fredag, det känns väldigt skönt med helg! Har varit trött den här veckan, vet inte om det berott på värmen eller vad det kan vara. Man sover väl lite sämre på nätterna när det är så kvavt i sovrummet. Vi kan tydligen inte ha fönstren öppna alltför mycket - ovälkomna besökare i form av fåglar som gärna vill komma in :) Nu är det åtminstone bara en vecka kvar till min två veckors-semester. Förhoppningsvis kan jag ta mer till hösten, kan ju vara skönt då!

Det är tänkt att vi ska börja på badrummet nu lite smått imorgon, som tur är har vi dusch och toalett i källaren, om än inte så fräsch men det funkar! Det vore svårt att inte ha möjlighet att duscha - särskilt i den här värmen :P Får se hur mycket jag kan bidra med i bygget. Förmodligen blir det V som får slita, haha.

 Ikväll blir det lugnt hemma, förmodligen sätter vi väl igång någon film. Mycket på TV går det ju inte nu på sommaren, och det är ju förståeligt. Man ska ju passa på att njuta av de sköna utekvällarna med! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0