Smink!

Härligt, redan torsdag! Imorgon är det fredag med after work. Sedan blir det bara lite planerande för vad vi ska göra i helgen med huset. Förhoppningen är att vi ska hinna börja med golvet i vardagsrummet...

Häromdagen unnade jag mig en sen julklapp från svärföräldrarna; presenkort som var avsett för ID-produkter! Jag har länge velat prova deras produkter då jag hört så mkt gott om dem.

Det blev det här start-kitet., som innehåller det mesta man behöver. Vi blev fast i salongen i över en halvtimme med ingående beskrivngar av sminket, vilken teknik man ska använda vid sminkning och om borstarna. Hon sminkade mig även för att testa ut färg. Enligt henne skulle ID's produkter rentav vara välgörande för hyn, och dämpa acne och irritationer! Det kändes väldigt bra, och nu får vi se resultatet. Har bara hunnit prova i två dagar nu. 

Ikväll myser vi framför TV:n med "Du blir vad du äter", och "Lyxfällan", som fortfarande är ett av mina favoritprogram.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0