Närmar det sig?

Vaknade av att jag hade sammandragningar vid halv tre i natt som kändes allt mer och det var omöjligt att somna om då de kom med några minuters mellanrum. Värken började i ryggen och spred sig som en allt kraftigare molvärk nere i magen. De började att göra mer ont, och jag försökte äta lite men det gick trögt. Sedan avtog de lite framåt förmiddagen och jag kunde tom slumra mellan värkarna. Nu har de dessutom avtagit i styrka, men kanske att det är något på gång :) Vi får hoppas det - på dagen för BF och allt! Jag har fått i mig lite lunch så nu är det bara vila. Hoppas på att värkarna blir mer regelbundna så kan vi kontakta förlossningen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia - gravid i v.38

Ahhh! Då kanske det är på G nu då!! Jag håller tummarna för det! :) Åh så spännande!

Kram kram!

2009-12-21 @ 12:59:22
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-12-21 @ 13:05:53
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0