Måndag

Idag är det första lediga dagen och det känns såklart lite konstigt. Man är inte van vid att vara hemma såhär mitt i veckan! Men det är nog bara tiden nu då man går hemma och väntar som känns lite märklig, sedan kommer man ju som sagt att ha fullt upp :)

Jag var inom och besiktigade nya bilen nu för förmiddagen (första gången för pärlan) men det gick fint! Nu behöver vi inte göra det förrän om två år igen vilket är skönt. Tyckte att det var lika bra att ordna med detta innan lilleman kommer.

I eftermiddag är det dags för UL igen. Ska bli spännande att se vad de uppskattar hans vikt till. 2300 g fick de honom till sist, så några hundra gram till borde han väl lagt på sig. Det känns ju åtminstone inte så nervöst längre då magen växt tre cm sist, vilket tyder på att något hänt därinne.

Det är idag precis 2 veckor kvar till BF. Spännande och otroligt nervöst på samma gång - men som vi längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: adina :)

jag har startat en skönhetsblogg!

kolla in mitt senaste hårtips :)

2009-12-07 @ 14:31:53
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg som slår Kissie och alla andra fjortisbloggare



www.niomi.blogg.se

2009-12-07 @ 20:30:21
Postat av: Evelina

oh, vad spännande med en bebis på gång:) Blir en väldigt fin julklapp kan jag tänka!

2009-12-07 @ 22:46:56
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad spännande tider!! ;))

2009-12-09 @ 14:35:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0