Julstämning

Onsdag och halva veckan har gått. Nu är det bara två dagar kvar att arbeta. Kan knappt förstå det! Men nu när man är så långt gången i vecka 38 känns det att man behöver vara lite ledig. Att tex bara böja sig ner för att ta upp BB, kräver ju en del kraftansträngning, haha. Jag är glad att jag har kunnat jobba så mycket som jag gjort och inte varit sjuk eller liknande under hösten.

Ikväll har jag hunnit med att hämta våra gardiner hos snälla mamma som sytt upp dem (i gamla lägenheten var det ju extremt högt i tak) så nu har vi fått det riktigt mysigt här hemma. Med massa tända ljus också så blir det härlig julstämning. Vi fick dessutom hem nytt matmöblemang i måndags som sambon satte ihop då. Det blev väldigt fint - ett matbord har vi verkligen saknat!

NU tar vi det lugnt framför TV:n medan lilleman i magen febrilt sparkar mig i sidan. Mysigt att känna hans lilla fot. Undrar om han växt något därinne? Hoppas på det, i övermorgon är det ju dags för nästa kontroll.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det ska bli spännande att se hur ni har fått det i huset sen jag var där sist, med möblemang och gardiner och bebisrummet ^^

sist men inte minst ska det bli spännande att vara hemma när den lille kommer :D något att se fram emot!!

2009-12-02 @ 22:04:36
Postat av: Cecilia - gravid i v.36

Hoppas allt går bra idag hos barnmorskan!

Kram kram

2009-12-04 @ 14:12:46
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0