Vecka 24

Nu har vi nått ända till vecka 24! På ett sätt tycker jag tiden går fort, på andra inte. I början kändes det som om man hade många, långa månader på sig att förbereda allt. Nu är det plötsligt bara lite mer än tre månader kvar att jobba! När det gäller inköpen har vi än så länge tagit det ganska lugn. Lite kläder har det blivit, men inte mer än så. Vagn ska ju beställas snart, och sedan ska vi börja renovera barnrummet. Det har vi längtat efter!

Just nu är vi (läs V) inne på slutspurten av badrummet. Kommer bli kanonfint! Golvet ska in imorgon, och sedan ska övrig inredning som toalett, dusch och allt på plats. Kommer bli så skönt att slippa det gamla tråkiga badrummet i källaren! Allt är inhandlat redan så det ska bara installeras när det är dags.

Det dröjer nog inte länge innan lillprinsens rum påbörjas, om jag känner V rätt... Vi väljer nog att inte handla allt för mycket möbler och liknande innan barnrummet är klart i alla fall. Skönt att kunna ställa sakerna på plats direkt sen, så är de inte i vägen. Samtidigt vill man vara ute i god tid - jag gillar att vara förberedd :)

Tänkte lägga upp en magbild sedan, var ju ett tag sen. Fast jag tycker inte det har hänt såå mycket nu på sistone :) Men växer gör den ju!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0