Jobb, jobb, jobb

Ja så känns det nästan haha. Men det gör inget för jag trivs så bra! Och nu är jag formellt fastanställd också :D Den 6 månader långa provanställningen är nu över (tänk att tiden har gått så fort, och jag har jobbat där så länge!) Ett riktigt toppenjobb hade jag turen att få, känns så extremt lyxigt att kunna ha med lilleman också. Han kunde inte vara snällare om dagarna, ligger lugnt och stilla och sover i sin lilla säng. Snarkningarna hörs dock ganska tydligt emellanåt ;)

För övrigt känns USA-resan väldigt avlägen redan. Men det är skönt att man kan tänka tillbaka på hur bra vi hade det och att den var så lyckad. Nu planerar vi nästan för nästa resa haha. Men först är det Thailand såklart! Längtar efter sol och värme! Läste att solresorna inför julen var i stort sett slutsålda, och de som är kvar var tydligen dyra. Fler är det tydligen som vill komma bort ett tag. Jag vill absolut inte missa julen nu, så att åka några dagar efter blir perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad härligt att du trivs bra på jobbet!!



ännu härligare låter det med thailand haha =)



kram

2008-10-09 @ 19:07:56
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-10-09 @ 19:08:29
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag vill också resa iväg...får lite sol och semester! Fy, va gött det hade varit!! :)

2008-10-09 @ 22:21:36
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0