Snart jul!

Ja, räknade lite häromdagen och kom fram till att det snart är jul - 7 veckor! Längtar, längtar så mkt. Dock blir det nog inte så mycket julklappar då vi ska åka till Thailand några dagar därefter. Men vad gör väl det?! Julen är ju så mysig som den är :D

Det har inte hänt så mycket här hemma, vardagen lunkar på. Är i alla fall igång med träningen fortfarande. Säkert mycket tack vare min "personliga tränare"/kompis :D Blir så mkt lättare att motivera sig då. Superfräscht gym men priset är lite värre :/ 700 kr i månaden! V har köpt ett hemmagym som han kör hårt med så det får väl bli alternativet sedan då man utnyttjat friskvårdspengen från företaget...

Det blir mkt innemys ,med tända ljus och film såklart! Måste tipsa om en av de absolut bästa rysarna jag någonsin sett! El orfanato, The orphanage (eller hur det stavas?) Fruktansvärt spännande och händelserik! Ha redan sett den två gånger och rekommendera den till alla vi känner nästan, haha.

Hittade förresten nya stövlar i stan igår på en snabbshoppingtur. De fann på Scorett, stövlarna jag letat efter :) Klassisk ridstövel som jag föreställt mig.

Kommentarer
Postat av: Vic

Ja, julen är så himla mysig.

Åh Thailand, dit vill jag åka:(

Ha en trevlig kväll.

2008-11-08 @ 21:06:02
URL: http://toriaw.blogg.se/
Postat av: Evelina

Snygg blogg :D

2008-11-09 @ 12:54:26
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag längtar också till julen.. så mysigt. Vart ska ni i Thailand och hur länge blir ni där? Kul att du tipsar om en rysare, den måste jag se här framöver :)

2008-11-09 @ 15:58:53
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0