En månad

Nu är det ganska exakt en månad kvar tills vi åker till Thailand. Välbehövlig semester efter en intensiv vår och sommar med nytt och mkt jobb... Det har ju varit en del på nyheterna om den ockuperade flygplatsen i Bangkok, men jag tror inte att det ska hota vår resa... De har inte nämnt något om semesterorterna i alla fall! Phuket är nästan som en egen liten värld där nere, särskilt partyhålet Patong. Åtminstone borde det hinna lugna sig till vi åker :D

På tal om nedräkning så är det mindre än en månad kvar till jul, och inte ens två tills vi har tillgång till vårt hus. Smaka på det ordet - vårt hus! Vi har lite shopping att göra, hehe. Kul att titta på golv och färger, fundera på inredning och hur det ska se ut. Mycket jobb kommer det vara, men kul!

Just nu längtar jag till helgen då vi kan sätta fram adventsljusstakarna. Det skapar en härlig julstämning och man uppskattar mörkret lite mer :)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad kul med thailand!! och hus!!

ni har MYCKET skoj framför er =)

kramar

2008-11-27 @ 22:09:28
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: malin

Sugen på en ny bloggdesign? Hag lottar ut 2 stycken gratis bloggdesigner hos mig nu. Klicka in hos mig och delta i tävlingen :)

2008-11-28 @ 01:01:07
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hej! Nu är vi hemma igen :) Kom hem igår kväll efter långt resande. Phukets flygplats var det inga problem med som tur var :) Vi blev lite skraja ett tag när det började gå rykten om att det var kaos där med, men så var inte fallet. Så vi kom hem safe! Mysigt att komma hem lagom till julstämningen. Vi vaknade klockan halv sex i morse och var pigga hehe så jag började sätta upp julgardiner osv :)



Vi får ta och ses någon helg framöver tycker jag :)

Hoppas det är bra med er! Kramar

2008-11-28 @ 12:26:14
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0