Shopping

Det blev en hel del shopping gjord idag faktiskt! Jag hade inte alls svårt att hitta saker som jag ville ha ; )

Efter att ha handlat en svart cardigan, och en lite längre, randig på Gina Tricot, ett baslinne och en längre top på H&M, och ett par svarta ballerinasDin Sko, så kände jag mig faktiskt nöjd. Och ni kan inte gissa vad skorna kostade - 150 kr!

Jag nappade snabbt åt mig det sista paret av de svarta från hyllan, min storlek och allt. Ibland har man tur!

Jag var ute efter en skjortklänning också men hittade ingen som jag gillade så värst. Då är det bättre att vänta, så man blir nöjd. Nu längtar jag efter middag, haha - tacos!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt med shopping och vad snygg din header är.

2008-05-03 @ 19:02:29
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0