Måndag

Dagen har verkligen bara försvunnit idag på jobbet, tiden har gått så fort! Och det är ju positivt. Lillen har däremot varit lite retlig idag, haha. Skällt lite mer än vanligt och kanske varit på lite dåligt humör. Det kan väl hundar vara likaväl som människor. Han vaknade kanske helt enkelt på fel sida :D

Jag är i alla fall glad att jag hann cykla hem innan det blev dåligt väder. Trodde verkligen att vi skulle få regn, det hade blåst upp och var alldeles grått ute så jag skyndade mig verkligen. Konstigt nog har det inte börjat regna än dock... Kommer kanske under natten istället. Och jag som tänkt sätta mig ute och njuta av solen med en bra bok när jag slutat. Nåväl, ges väl fler tillfällen...

Jag är verkligen helt fast i Stephens Kings bok "Signal". Jag har nog läst alla hans böcker - han är min absoluta favoritförfattare! Läste nog hans första verk när jag var omkring 12 år, sedan har det bara rullat på, haha. Man blir aldrig besviken!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det var lite dåligt väder här också nu på eftermiddagen *-) menmen inget regn i alla fall ^^ du o V får har e så bra ikväll!!

2008-05-12 @ 19:00:28

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0