I'm alive

Ja, det känns nästan som att det är på sin plats med ett livstecken! Jag har jobbat för fullt och det har helt enkelt inte blivit så mycket bloggande. Saknar det såklart, men ibland får andra saker komma före. Jag har ändå tagit mig tid att kika in på mina favoritbloggar emellanåt :) Det händer ju en hel del i bloggosfären när man är frånvarande alltför länge. Bloggar man läst länge känns nästan som gamla bekanta, hehe.

Jag trivs i alla fall verkligen super på jobbet! Känns ännu bättre nu när man fått in sin första lön också :D Alla är så trevliga och arbetet flyter på bra. Men nu ska jag njuta av helgen. Härligt! På söndag är det ju dags att fira våra kära mammor. Eurovision får man väl inte heller missa (även om jag alltid blir så irriterad när fel låt vinner!).

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hejssan! Det ser ut som om jag kunde få ett vikariat som historielärare, får hoppas det går hela vägen hem:) Hur annars med dig? Själv jobbar jag på golfbanan, idag 11.5h jobbdag, så är lite trött..

2008-05-25 @ 18:29:46
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0