Huslig

Jag har varit full av energi hela dagen känns det som! Det var så pass allvarligt att jag efter maten fick för mig att byta gardiner... på en fredagskväll! Och imorgon ska det förhoppningsvis inhandlas lite gröna växter och något annat kul till lägenheten. Man behöver lite nytt emellanåt, och det är kul med förändringar, om än små.

Nu tar jag det däremot bara lugnt, ska nog kika på några avsnitt av Lyxfällan. Helt beroende av den serien, haha. Om inte annat så känner man åtminstone att man har relativt bra koll på sin egen ekonomi (jämfört med de stackare som råkat så illa ut!).

En lugn fredag här för vår del som ni förstår, men det behövs. Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0