Full rulle

Efter en hektisk dag så har jag äntligen en stund att pusta ut!

Idag på jobbet så fick jag och en annan till uppgift  att åka in till stan och köpa lite nya saker (till mig själv bland annat). Jag passade då på att hämta ut mina absoluta favoritjeans (ett par Fornarina) hos skräddaren. Gylfen hade gått sönder och det fixade han på ett par minuter. Toppen! Även om de inte är så nya och jag använt dem hur mycket som helst så ville jag gärna ha dem kvar, då de sitter hur bra som helst. Vissa jeans kan kännas tidlösa, och man tröttnar helt enkelt inte på dem!

Sedan har vi varit och handlat också, det tar sin lilla tid. Maten fick bli enklast möjliga - färdig-grillad kyckling. Hur gott som helst! Känns i alla fall skönt at koppla av i soffan nu, och kika runt på lite bloggar : ) Hoppas att ni haft tid att njuta av det vackra vädret - jag har betraktat det från mitt skrivbord inomhus!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0