Fredag

Vilken märklig vecka det har varit!

Jobba mån-ons, ledig torsdag och nu fredag då jag arbetat halva dagen. Man känner sig lite lagom förvirrad, haha. Det kändes som om jag gick på sparlåga idag, kroppen förstod inte riktigt varför man avbröt ledigheten och det plötsligt var arbete mitt i allt igen. Riktigt härligt med helg nu är det i alla fall! För flera av er började den kanske redan i onsdags kväll? Lyx!

Idag ska jag faktiskt få äta grillat för första gången i år. Jag vet, dålig stil. Brukar alltid inträffa mycket tidigare men det har skjutits upp  och nu är vi redan inne i maj. Pappa brukar för övrigt vara den förste med att grilla i kvarteret varje år, bara snön är borta så ; ) Har längtat så, finns inget som luktar godare än grillat.

Det blir en lugn och skön helg, jag hoppas på lite shopping imorgon, något som verkligen behövs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0