Vad ska man se ikväll?

De ringde ganska sent från resebyrån angående det inställda planet hem från USA, men då var inte sambon hemma så vi kunde inte fatta ett beslut om resan. Hon skulle ringa igen imorgon men om jag ändå ska in till stan så kan jag väl kila inom och prata direkt med dem. Vi hade valet att åka en dag tidigare, en dag senare eller ta ett annat plan och mellanlanda i Paris, men det skulle ha blivit väldigt stressigt. Lutar åt att vi stannar en extra natt i Vegas. Vem tackar nej till det?

Nu får vi verkligen hoppas att det inte blir fler ändringar i resplanerna!

Det var inte mycket att jubla över på TV idag. Det enda som jag vill se är Filip och Fredrik när de äntrar USA! Det börjar ju först klockan 10 så vi får väl se vad det blir innan dess. Nu tror jag att  det är dags för lite kaffe - dricker alltid en kopp på kvällen. Vissa får ju svårt att sova - men inte jag!

Kommentarer
Postat av: Sranje

sv: Tack :)!
Jag själv ska kolla på CSI :D, ska inte du?

2008-03-17 @ 20:16:37
URL: http://sraanje.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0