Trötter

Vi har båda jobbat idag, och nu efter alla måsten här hemma som mat och tvätt känns det bara som om man vill sjunka ihop i soffan! Är ju TV-kväll idag; Rent hus, Greys och sedan det senaste avsnittet av OTH! Jag längtar redan!

Imorgon är det dags för anställningsintervjun och jag är lite nervös, men hoppas att det ska gå bra i alla fall. Jag har förresten gått på min påskledighet nu; 5 hela dagar! Underbart. Efter imorgon får V, och många av er andra också skulle jag tro, njuta av lite ledigt. Vi ska pendla mellan släkt och familj nästan varje kväll under påskhelgen, mycket middagar och sånt.

Ska ni göra något kul?

Nu ska vi ta det lugnt och mysa framför TV:n. Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Natta

ja det finns ju alltid nya favoriter från Gucci som jag gillar. jag älskar de flesta av deras väskor. sen liten Natta har jag varit stort fan av Gucci hehe. en vacker dag äger jag en!
hoppas intervjun imorgon går bra. god natt!

2008-03-20 @ 00:41:44
URL: http://naaatha.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0