Snön ligger kvar...

Godmorgon!

När jag masade mig upp ur sängen imrose och kikade ut genom fönstret såg jag till min besvikelse att snön faktiskt låg kvar. På något mirakulöst sätt hade jag faktiskt hoppats på att den som genom magi hade ersatts av sol och grönskande natur. Men tji fick jag!

Idag ska jag in en sväng till stan. Får väl prata med hon som har hand om vår resa på resebyrån, och bestämma någonting. Kollade förresten upp hur tågen gick den dagen som vi ska åka. Där fanns ingenting som passade! Alla tågen går alldeles för sent. Vi får väl åka ner där kvällen innan och övernatta på flygplatsen eller nåt... Vet inte hur vi ska göra!

Jag ska även se om jag kan hitta något snyggt i shoppingväg; den där långskjortan från H&M är jag väldigt sugen på i alla fall. Får se om det finns något liknande. Butiken här har ett ganska skralt utbud ibland.

Nu ska jag äta frukost så att jag blir färdig nån gång.

Kommentarer
Postat av: Snickaren

Ja du snön ligger kvar men så är de. Hoppas du hittar nåt i stan glöm inte o skämma bort dig själv

2008-03-18 @ 10:07:33
URL: http://taket.se
Postat av: Sabine

Usch.. Det är snö här med -.-

2008-03-18 @ 12:28:52
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Bella

Här snöar det just nu =/ Men det ligger inte kvar på marken för det är blandat med regn. Just nu längtar man verkligen till ett varmt land. =)
Ha en superbra dag!

2008-03-18 @ 13:35:20
URL: http://contactghost.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0