Så var det fredag igen

Godmorgon!

Då var det redan fredag igen. Jag var duktig och lyckades med konststycket att inte sova alltför länge. Skönt att komma upp i tid ibland när man är ledig. Då hinner man få lite gjort!

Jag hade planerat att ta en tur till stan. Lite saker som jag ska titta på, och jag får verklligen inte glömma att ta tidnigen som V vill ha! Han har redan påmint mig ett antal gånger tidigare, ja lika många ggr som jag glömt det faktiskt, så nu måste jag komma ihåg det!

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Jag vet vad jag ska göra, jag ska nämligen jobba och det blir hela helgen t.o.m. måndag så jag är inte sysslolös. Idag har påskpyntet åkt upp på vinden, det kändes som det var dags att ta bort. Ha en bra dag!

2008-03-28 @ 10:35:51
Postat av: Therese

Monica: Hehe, ja det är ju bra att du inte är sysslolös. Påskpynt hade vi inget här :)
Ha det bra på jobbet!

2008-03-28 @ 10:56:35

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0