Roomservice

Har nyss tittat på Roomservice! Den bästa biten är att se slutet, hur resultatet blir haha. Mattias och Johnnie är väldigt duktiga, med inredarna är det väl lite sisådär. Inte alltid det blir riktigt snyggt tycker jag.

Tänk när man har hus och själv kan inreda sitt hem från grunden! Ska bli riktigt kul. Tur att man har en sambo som är snickare och så otroligt duktig i allt han gör. Här i vår lägenhet var ju allting klart när vi flyttade in så det var inte mycket att fixa med, men det kommer en tid för det med.

Nu är det snart dags för mat; kycklingfilé med pommes frites (som vanligt var det jag som fick övertalas men fritösen har blivit flitigt använd!) och sallad till. 

Kommentarer
Postat av: ankan

roomservice är jätte bra ;P
Ha en trevlig lördags kväll! :)

2008-03-15 @ 18:18:04
URL: http://ankaaaan.blogg.se
Postat av: Diana.

jaa, jag vet, resultatet är alltid roligast att se! :D

2008-03-15 @ 18:20:47
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0