Planer idag

Fastän det är min lediga dag så blev det ingen sovmorgon: klockan ringde före åtta. Men det gör ingenting. Skönt att vara uppe i tid, dessutom är det härligt väder!

Står lite olika saker på schemat:

*Gå och köpa biljetter till showen ikväll (det måste, måste finnas biljetter kvar!)
*Dammsuga, det minst roliga på listan men tyvärr ganska nödvändigt
*Möta upp med en kompis i stan och fika förhoppningsvis
*Handla lite småsaker
*Och ikväll, se Elvis-look-a-liken om allt klaffar vilket vi naturligtvis hoppas på

Det var det hela. Snart dags för mig att ge mig iväg. Håll tummarna för att det finns biljetter!

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: ja det blir mysigt, jag älskar min mamma :) vad ska du göra idag?

2008-03-05 @ 09:48:27
URL: http://girlylicious.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0