Ny film!

V visade mig precis trailern för en kommande film; What happens in Vegas. Ashton Kutcher och Cameron Diaz spelar huvudrollerna och den har premiär i maj här i Sverige tror jag.

Diaz och Kutcher spelar huvudkaraktärerna Jack och Joy som ovetandes om varandra drar till Vegas och vaknar upp en morgon i samma säng - som gifta! Som grädde på moset vinner Jack dessutom 3 miljoner dollar på en slot-machine (enarmad bandit), på ett mynt som han fått av Joy. Man förstår ju att det här bäddar för problem.

Jag tycker att den verkar riktigt bra! En passande uppladdning för vår egen Vegas-tripp kanske : ) Jag älskar den här typen av film!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Den verkar ju jättebra! =) hänt idag då?

2008-03-25 @ 18:34:47
URL: http://hsomihg.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0