Mumsigt...

Att det är våffeldagen har väl ingen missat!

Jag blev medveten om det igår, tycker det är så många dagar att hålla reda på; men det är klart. Sådana här mumsiga högtider är ju värda att uppmärksamma ; )

Har ni ätit några våfflor då?

Det har faktiskt vi (att det var ett litet smakprov på Maxi behöver vi inte tala högt om). Med sylt och grädde på - så smarrigt! Vi frågade oss om vi skulle köpa hem ägg för att göra egna, men efter en stunds övervägande kom latheten över oss och vi lämnade butiken utan några.

Så vi får avnjuta kvällen med något annat gott!

image184

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du får jobbet som du var på intervju för! var det också nåt ekonomijobb?
jag har inte hunnit söka nåt ännu, men har skrivit klart mina ansökningar nu idag. har tänkt att söka p sjukhuet och på flygplatsen. hoppas på att det ska vara rätt så lätt att få jobb.

2008-03-25 @ 18:11:59
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: emlisch

japps..ett par stycken våfflor blev det idag :) Bilden är tagen i slutet av förra veckan .fast kan ju vara så att
blusen hon har på sig är så stor så den döljer så väl.

2008-03-25 @ 18:18:36
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: veronica

tack :)
Oliver blir 2 år u juni och Melvin fyllde 2 i november.. :) Hur gammal är din sötnos?

2008-03-25 @ 18:29:04
URL: http://veroniiica.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0