Kort dag

Nu är jag hemma igen, och det för resten av dagen. Kände mig inte bra, mådde konstigt och ont i huvudet. Ingen höjdare att sitta och prata i telefon hela dagen när man har svårt att tänka klart. Skönt att jag orkade vara där halva dagen i alla fall!

Som om det inte det vore nog så var det något problem med resan till USA - igen! Flyget från Las Vegas var tydligen inställt och vi hade några olika alternativ för hemresan. Hoppas att det ordnar sig. Jag sitter och väntar på att de ska ringa tillbaka och berätta hur det ligger till. Inte konstigt att man oroar sig hela tiden - det verkar jag ha anledning till!

Nu är det andra gången det sker en ändring i resplanerna. Sist var det bara en ny tid för ett plan så det var inte särskilt farligt, men ändå! Helst vill man inte bry sig mer om det där, bäst vore om det bara kunde flyta på tills det är dags att åka och att allting håller sig som det var bestämt. men det är klart många saker som ska klaffa med flygtraffiken och så.

Kanske sånt här man får räkna med när man beställer ett helt år i förväg! huvudsaken är att vi kommer iväg på vår efterlängtade resa.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0