Frukost

Det kan ju vara lite sisådär med frukosten för en del - alla klarar inte av att äta någonting tidigt på morgonen. Det har jag aldrig haft problem med, vilket är ganska skönt.

Ett tips till er som faktiskt lyckas få i er lite, är att äta linfrö! Det finns både som hela och krossade. Jag blandar ner det i min fil på morgonen, men kan kan även ha det i tex gröten eller dricka det med ett glas vatten. Det är supernyttigt för magen! Jag har ätit det i ett par års tid nu och det är riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Varför är det nyttigt, eller typ vad hjälper det mot? :)

2008-03-14 @ 11:31:11
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0