Fika

Har nyss tittat på AFV, det är ganska roligt! En del klipp kan man skratta riktigt gott åt, något som man behöver ibland. Nu är det nog dags för lite kaffe - ett måste på kvällen - och jag kan äntligen få hugga in på den där bakelsen som legat och lockat hela dagen : )

Blir inte av så ofta att man äter sådana godsaker, och då är det särskilt gott när man väl gör det. När jag var liten åt jag inte ens tårta, gillade inte grädde. Glass och godis var jag inte heller förtjust i. Kanske var något fel på mig? Får tas igen nu istället : )

Får se vad man ska hitta på ikväll. Är väl inget bra på TV heller?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0