Cykeltur

Jag har varit iväg och träffat syster som är hemma från skolan ett tag nu! Cykelturen i det här vädret var inte alltför trevlig kan jag tala om. Blåst, regn och så kallt! Usch! Men Lillen tyckte nog om det, han älskar att åka i cykelkorgen!

När jag tar ner hans lilla väska från garderoben blir han jätteglad och vill tvunget hoppa in i den så fort som möjligt, för då vet han att det är något spännande på gång! Väskan placerar jag sedan i korgen och så ligger han där och spanar på allt som far förbi - ser han en hund skäller han så kaxigt och vill nästan hoppa ur i farten!

Eftersom det regnade lite idag drog jag igen dragkedjan så att det bara var hans lilla huvud som kikade fram. Så söt när han ligger däri!

Skönt att vara hemma nu i alla fall och slippa regnrusket. Tycker så synd om sambon som är ute och jobbar i detta vädret, stackarn. Och inga regnkläder hade han heller med sig!

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad gulligt att han sitter i cykelkorgen =)

2008-03-12 @ 14:22:10
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Marielle

vi cyklade en hel vecka i regn med cyklar förra året haha, men det var kul :}

2008-03-12 @ 14:27:18
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Hannah

ah gick i skolan innan, och nu så ska jag egentligen plugga, men orkar inte xD sj?

2008-03-12 @ 14:53:49
URL: http://hsomihg.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0