Äntligen finalen

Den stora diskussionen idag är väl huruvida man ska se Melodifestivalen och vem som egentligen kommer att vinna!

Vi har i stort sett följt alla deltävlingarna och att missa finalen då vore ju som att gå miste om slutet på en bra film. Finns många duktiga artister med i startfältet. de jag håller mest på är Charlotte och Sanna. De är väldigt duktiga med bra låtar båda två, även om jag tror att Perellis bidrag slår högre i ett sammanhang som detta!

Vem håller ni på?

image118image119




Kommentarer
Postat av: Lollo

yes jobbar i helgen fast inte idag! men hela natten imorgon! så det blir en melodifestivalkväll ikväll! Jag hoppas på Charlotte!

2008-03-15 @ 12:10:59
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Lovisa

Heja Sanna heja ;)

2008-03-15 @ 12:51:31
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0