Sport...

Jag antar att stora delar av Sverige sitter som klistrade framför TV:n och fotbollen - precis som vi... Jag har aldrig varit en sportmänniska och kommer nog inte bli det heller, haha. Då är det ju faktiskt lämpligt att ta igen lite bloggtid. Har faktiskt saknat det lite : ) Måste bli bättre på att uppdatera i fortsättningen!

Vi myser i alla fall med chips, läsk (något vi inte köpt hem på månader säkert!) och naturgodis. V överraskade med att ha köpt en massa gott när jag kom hem från jobbet (muta???). Så jag ska inte klaga! :D

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag har på matchen men på ljudlöst bara för att se vem som vinner .. haha, mer intresserad är jag inte.

2008-06-10 @ 22:04:44
URL: http://rodeback.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0