Övertid

Efter lite övertid är jag äntligen hemma från jobbet! Mycket att göra men det är toppen för dagen har bara flugit ivägt :D Jag kommer nog sova som ett barn i natt, efter i stort sett ingen sömn alls föregående natt. BB tyckte att det var en lång arbetsdag idag, det märktes. Vid fyra tyckte han det var dags att gå hem! (Tänk om ändå han fått bestämma, haha).

Nu längtar jag efter mat - sallad med kycklingfilé och lite annat smått och gott. Lagom avancerat efter en lång arbetsdag som denna!

Kommentarer
Postat av: erika

ja fast det är kul när man hittar sköna basplagg som alltid fungerar o skor som man kan ha till hösten =)

2008-06-30 @ 17:42:18
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tjoo!

Men vad konstigt att du inte fick mitt sms! Nåja, får skicka om ett nytt. :)

Njae, det är ont om timmar i Halmstad, men jag jobbar desto mer i Falkenberg. :) Bor ju hos Andreas då ju. :)

Gick faktiskt på penicillin på midsommar så jag tog det ganska lugnt. :) Vad skönt att din midsommar var bra med! :)

Vi hörs av såklart, kommer nog plinga till i din mobil inom en snar framtid. :D

Kramar

2008-06-30 @ 17:49:00
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Okej vad trevligt!



Nja han har jobbat två helger nu och ska vara ledig nästa helg, sedan vet jag inte hur han ska göra. Det var nåt hus som han lovat att hjälpa till med :)



Jaa det är toppen med ny dator! Väntar bara på det snygga repskyddet/designen från happylaptop.se nu :D



Jag tänkte på det, att vi kanske skulle kunna hitta på ngt annat med när vi ses igen. Typ bowla eller laserdome eller nåt sånt kul. Vad tror ni om det? :)



kramkram

2008-06-30 @ 18:16:26
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0