Onsdag

Efter en lång dag är man nu äntligen hemma! Så fort jag slutat jobba var det direkt iväg på lite grillat och genomgång av kort (fotade med D40 såklart!) från förrförra helgen 50-årskalas. Blev såklart en hel del skratt!



Lilleman tyckte som vanligt att det var skönt att springa omkring fritt!

Mellan varven lyckades vi klämma in en biltvätt också - inte helt fläckfritt om man säger så.... Skyll på mig bara! Jag har tvättat bilar några gånger förr, men nu får jag själv kanske erkänna att det blev lite slarv, haha. Den riktiga finputsningen får bli snart istället.

Nu blir det däremot lite avkoppling framför dator och TV. Att vara utomhus i den här stormen är ingenting som lockar precis.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0