Maat

Eftersom jag hade otroligt svårt för att sova igår kväll var dagen (måndagar brukar som sagt vara sådana) ganska lång... Men arbetet gick bra - känns så otroligt skönt att man kan klara sig så mycket på egen hand nu!

Jag och lilleman fick en uppriskande promenad på väg till jobbet, det behövs när man sitter still så mycket. På hemvägen tvingades vi dock "beställa taxi". V var snäll och körde oss - regn och blåst är ingen bra kombo!

Nu är jag vrålhungrig så det är väl snart dags att äta :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja superskönt att slippa oroa sig för jobbet. Orkar knappt ta disken eller hänga tvätten hemma så då orkar jag nog inte jobba.. Hahaha..



Tycker ändå att det kan vara mysigt att promenera i regnet.. ibland =)

2008-06-23 @ 20:47:06
URL: http://moranna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Heeej!

Allt för längesedan jag var inloggad på bloggen! Hoppas att din midsommar var bra, fick det intrycket av din blogg iaf. ;P

Du jobbar alla dagar i veckan nu eller hur är det? Vet inte om du fick mitt sms härom dagen eller inte, min mobil har börjat strejka nämligen. :S

Hoppas allt är prima med tvillingen min! :D

Kramar

2008-06-25 @ 22:16:35
Postat av: Josephine

javisst känns det skönt att åstadkomma något själv, helt på egen hand! Hur har sommaren annars börjat?

2008-06-27 @ 13:55:23
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0