Klippning

Äntligen - som jag har väntat!

På lördag är det äntligen dags för klippning. Det var nog en månad sedan (eller tom lite mer) som jag ringde för att boka tid hos min frisör - kändes det akut! Till min förskräckelse fick jag höra hur lång väntetiden var. Kanske inte det smartaste att ringa och hoppas kunna boka något snart mitt i studentider och skolavslutningar och allt vad det är!



Förut, innan jag började arbeta heltid var man ju lite mer flexibel, men nu är man tidsmässigt lite mer begränsad. Nåväl, nu är det alltså äntligen dags. Håret känns hopplöst ostyrigt, så det ska bli fruktansvärt skönt. På tok för längesedan jag klippte mig senast.

 För en gångs skull ska jag be henne ta ganska ordentligt för att en gång för alla bli av med det slitna. Jag hade tidigare ganska uppklippt hår, men det har jag successivt fått bort. Vill hellre ha hela längder, och hoppas det ska kännas lite tjockare och friskare på så vis. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att du är tillbaks:) jag skulle också behöva gå till frissan, när jag har tid:)

2008-06-11 @ 21:58:48
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0