Helg!

Äntligen hemma (lite tidigare än vanligt) och nu är det helg! Ska bli så skönt, särskilt sovmornarna har kommit att bli lite extra eftertraktade...

Nu regnar det dessutom här hos oss så det var tur att jag tog cykeln idag. Lilleman hade inte uppskattat att gå hela vägen och bli alldeles blöt. Istället myste han i cykelkorgen med sin lilla bebisfilt. Han är för söt :) Jag vet ingen annan hund som kan se så fruktansvärt liten och ynklig ut ibland.

Nu hoppas jag på att det snart kan bli en liten tur till stan...

Kommentarer
Postat av: S A R A

3vlig midsommar <3

2008-06-20 @ 17:18:30
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0