Helg igen

Veckan har bara försvunnit känns det som - den brukar göra det nu när man jobbar fullt. Jag har varit ganska trött så det blir otroliggt skönt med ledigt nu. Är välbehövligt!

Vi har ganska nyligen proppat i oss en massa tacos. Dock lyckades jag tygla mig och inte äta så fruktansvärt mycket så att man känner sig sådär illamående :D Haha, det är obehagligt.

Så får vi välkomna den lille killen som kom till världen imorse :) Fick det roliga beskedet per telefon på jobbet. Ser fram emot att få träffa den lille snart!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hihi ja det vore skoj =)

vems är den lille killen?



kram!

2008-06-27 @ 21:34:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0