Varmt!

Änu en varm dag - det kändes redan imorse! Jag och BB tog en promenad till jobbet, jätteskönt. På hemvägen var det värre. Värmen var lite i tuffaste laget för det lilla djuret. Vi får nog ta cykeln imorgon, haha. Och i nästa vecka blir han ju semesterledig hemma tillsammans med husse :)

Det har varit en bra dag på jobbet förutom en sak som hände. Det kan vara svårt att veta vad som rör sig i andras huvuden ibland... Vad som händer kan bara framtiden utvisa. Men för min del känns annars allt toppen och jag är så glad att jag fick den här chansen! Det här jobbet var verkligen bland det bästa som kunde hända. Att ha med lillen om dagarna är ju också mysigt :)

Nu är det snart helg i alla fall och det känns så skönt - den är altid välkommen!

...och just det! Unga mödrar kommer det en säsong till av! De sa det idag, i slutet av avsnittet. Jag som trodde det var det sista :)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Trevlig helg. Vad är det för ras du har?

2008-07-04 @ 13:28:57
URL: http://www.mindacool.se
Postat av: Petra

Trevlig helg ;)

2008-07-04 @ 23:42:12
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0