Torsdag

Det har verkligen varit en lugn vecka på jobbet. Ändå har jag känt mig lite trött och sliten, som om jag halkat efter lite med sömnen... Beror kanske på att det varit ganska fullt upp! I måndags träffade vi kusinbarnet, en liten, liten kille på under 3 kg. Så fin så.

Igår blev det en relativt tidig dag på jobbet då jag skulle in till stan en sväng på hemligt ärende ; ) Det gick bra får man väl säga. Därefter blev det storhandling också.

Idag blir det trevlig då R kommer på besök för en fika! :D Längesedan vi sågs - så blir det när vi båda har fullt upp med jobb! Nu väntar jag på mat, mästerkocken står och lagar pasta med kyckling. Lite vardagslyx så här mitt i veckan :) Och vad härligt - helgen är nära nu dessutom!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hej! Min mobil har lagt av :( den hittar inte 3-nätet så jag kan varken ringa eller skicka sms eller ta emot några heller för den delen. Så jag har inte fått nåt sms från dig ifall du har skickat nåt! Men vad säger ni? Ska vi boka in bowling nästa lördag istället, om ni kan då? :) Kramar

2008-07-17 @ 18:17:37
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Haha ja jag fick lite smått panik när mobilnätet var stendött! Vet inte vad som är fel :S



Okej, men då kan vi ju ta bowlingen en annan gång så kör vi på pizza o film på lördag :D Låter toppen!

Du kan ju säga till Viktor att snacka med Marcus om tid o så, för min mobil är som sagt off :P



Kraam

2008-07-17 @ 21:21:12
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Josephine

Det där med hemligt låter intressant:) Jag sitter och väntar på morgondagen, då jag har min sista dag på jobbet, sen 3 veckor ledigt innan skolorna drar igång..skönt!

2008-07-21 @ 21:34:24
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0