Sommar!

Herregud, vilken värme det har varit idag!Sommaren är tillbaka på allvar. Jag fick mig en chock när jag skulle gå ut med BB på lunchen. Inomhus är det en aning kyligare, haha. Såg att det var stora köer ut till stranden och det är väl ganska förståeligt.

(Jag längtar också efter min ledighet nu, men först blir det att streta på en månad till)

Efter jobbet var jag med V i stan - det var ett efterlängtat ögonblick för honom, haha. Han kunde efter mycket efterforskningar och lång väntan äntligen hämta ut sin iPhone! Vad jag har sett så verkar den vara ganska imponerande. Snygg är den också (ytligt, men ack så viktigt!).

Kommentarer
Postat av: Josephine

jo här är också supervarmt:) härligt! iPhone, vad är alltså det bra med den? jag är inte riktigt insatt:)

2008-07-24 @ 20:57:09
URL: http://mumintroll84.blogg.se/
Postat av: snickare

Ligger sömnlös med min iPhone och läser din blogg hehe hoppas du får en bra dag på jobbet

2008-07-27 @ 23:13:14
Postat av: Miccis

Jaa så skönt att sommaren äär här hoppas den stannar :)

2008-07-30 @ 22:31:32
URL: http://baabie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0