Redken

...har jag gjort reklam förr förut, men det kan tåls att göras igen!

Det här är åtminstone två produkter som jag ska köpa i USA (får nu hoppas att det verkligen är billigare där som frisören sagt, haha). Redken extreme anti snap, en leave in-produkt som skyddar håret, och Align 12, som används som plattångsskydd och gör håret slätt och mjukt. Att köpa allting här hemma skulle bli ganska kostsamt när det är så mkt man vill ha förutom schampo, balsam och inpackning...

Jag kommer lukta som en frisörsalong varje dag, haha.



Bilder från google

Eftersom det är ganska dyra produkter som kan göra frisörbesöket riktigt plågsamt för plånboken så är det ett hett tips att beställa från ex lookfantastic, där det går att få dem till nära halva priset. Har beställt därifrån och är nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack =) passa på o köp mycket amerikanska märken som är SÅ mycket billigare där, såsom ralph Lauren, converse, ck, nike mm =))

2008-07-08 @ 22:43:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Bettan

Det är så bra när man kan handla genom nätet, för det blir så mycket billigare.

2008-07-09 @ 13:04:44
URL: http://www.mindacool.se
Postat av: Anonym

nej har tyvärr aldrig själv varit där, men mina systrar har. Min ena syster var i florida för ungefär 2 månader sedan och köpte hem bla ralph Lauren kläder till Elwira, hur fina som helst. teknik prylar som ipod:s och kameror är också bra köp =) Sephora.com finns lite överallt, massor roligt smink också!

2008-07-09 @ 18:13:25
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0