Pust

Vilken dag!

Fullt upp -. och inte en enda rast (lunch intogs på under tio min, snabbt för att vara mig) utan full rulle hela tiden. Jag har åtminstone fått gjort en hel del, och man kan lugnt säga att jag får en chans att bevisa vad jag går för :) Men det rullar på fint! Som tur är kommer arbetsbördan inte vara såhär tung i fortsättningen, det är bara tillfälligt. Det finns en gräns för vad kroppen klarar av i längden.

Nu blir jag bortskämd hemma med semesterledig sambo som sköter markservicen :D Fortfarande lite tagen av Cloverfield vi såg igår - vilken film! Så spännande, ta chansen att se den om ni får möjlighet.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

härligt med en sambo som tar hand om dig egter hårda dagar!!

kram

2008-07-07 @ 21:03:07
URL: http://evelinas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0