Pizza

Vi har suttit på vår uteplats och njutit av solen (gäller att passa på när det här helg!) och pratat om framtiden och allt möjligt. Skönt att bara hinna umgås. Under veckorna är det ju så mycket annat på gång hela tiden.

Senare ska vi äta hemmagjord pizza - mozzarella, champinjoner, pesto och ruccollasallad (som läggs på efter att pizzan varit i ugnen). Mums! Gott med hemmagjord, men pizzan som man kan köpa på restaurangen här i vårt område är svår att slå... Dock så kostar den såklart - 160 kr! Take away ligger på 100 kr, det får det faktiskt vara värt när man vill lyxa till det lite :)


Bild från google

Senare ikväll blir det filmmys här hemma i soffan - en film som jag länge velat se :) Äntligen! Men ytterliggare någon ska vi nog kunna klämma in - tror det var någon komedi jag var lite sugen på att se... Älskar överdrivna high school-komedier där skådespelarna nästan alltid är dubbelt så gamla som de ska spela, haha. Euro Trip är en sådan (inte nödvändigtvis med gamla skådisar dock) - riktigt rolig! Handlar om ett gäng amerikanska ungdomar som ger sig iväg till Europa, och det händer en hel del vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Neh inte jag heller, och det värsta är ju att behöva binda upp sig i MINST 18 månader men ändå komma att behöva betala över 2000 för mobilen och sen varje månad =/

2008-07-05 @ 17:29:47
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jen

va hungrig ja blev nu haha!

2008-07-05 @ 17:55:26
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0