Lördagsshopping

Nu har vi varit iväg och inhandlat lite saker som behövdes här hemma - bland annat ytterliggare en hylla till garderoben. Det blev så otroligt bra, känner mig riktigt nöjd faktiskt :) Garderoben är ju ändå ett par kvadrat stor så bara man utnyttjar utrymmet så får man in en hel del där faktiskt :)

Dessutom köpte vi en ny gaspatron till vår Soda Stream - den maskinen är beroendeframkallade. Vi dricker mineralvatten varje dag, hälsosamt och bra!

Vi hann med en sväng in på Elgiganten också. Jag som inte är något överdrivet intresserad av mobiler blev nästa sugen på att byta ut min rosa Razr - mot den här:


Bild från google

Visst är den fin?

V är annars sugen på iPhone, vore perfekt att inhandla den när vi ändå är i USA, men det gick visst inte att knyta hans abonnemang till den.

Men att köpa varsin LG Prada vore inte fel. Får väl se :)

Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan :-)

Glöm inte att anmäla din blogg till GREGORIUS BLOGGTOPP - platsen för dom som vill synas ;-)

kramar/G&G

2008-07-05 @ 16:33:23
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Den telefonen är NICE!!

2008-07-05 @ 17:01:05
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Fast Iphone hade inte varit helt fel heller faktiskt, dumt att man bara kan köpa den med telia nu när den släpps här i sverige =/

2008-07-05 @ 17:20:54
URL: http://tgif.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0