Handla!

Inte något bloggande på länge (eller, jo, mina favoritbloggar läser jag ju ändå titt som tätt)...

Nu är vi inne i en sån där period på jobbet då det är i princip hur mycket som helst att göra! Blir väl att vara lite tidigare på jobbet imorgon, jobba över en fredag går ju inte an :)

Idag är det precis en månad tills vi åker till USA! Nu känns det verkligen som att det närmar sig på allvar. Har ju varit en lång väntan ända sedan i november... Kikade in på Forever21's hemsida, och där finns en hel del snyggt till rimliga priser. Låt den här månaden gå fort - snälla!

Mycket solande har det inte blivit i år, känner mig blek som ett spöke, haha. Kontorsblek. Får kanske lite sol på mig i USA, förhoppningsvis, annars får det ju bli i Thailand :) Lite avundsjuk har jag allt känt mig på alla semesterlediga, men får trösta mig med att min semester kommer när alla är tillbaka från sin ledighet!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hejsan! Allt bra med er?

Det var synd att det inte blev någonting sist men jag låg i sängen hela dagen och hade världens mensvärk :/ varför skulle jag ha det just den dagen liksom?! Menmen, vi får ses snart! Kanske kan bli lite bowlande nästa helg eller nåt? :) Kramkram

2008-08-01 @ 21:35:42
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Josephine

OJ USA skulle nu vara härligt, avundsjuk

Snart börjar skolorna, och sen är det nog full rulle för mig..

2008-08-02 @ 13:31:49
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0